Sunday, May 10, 2009

Kompang dipalu! Pegantin baru!

Tahniah buat Raziz mat ripan, a.k.a Chubby. Yang sudah melangsungkan perkahwinan pada 10hb may 2009. Trima kasih jugak jemput aku shoot gambar pada hari Akad nikah 9hb may 2009 sehari sebelom bersanding.

1st Time jugak shoot masa orang tengah bersiap nak angakt nikah, berpeluh jugak gua nak ambik pose2 yang seksi2. Macam gua yang kena jumpa tok kadi pulak dan seperti perlawanan final liga-liga juara Mancester bertemu Barcalonan nanti.

Bontot tu dah manatap beb.

Sharipudin sebagai penolong pasukan (pengapit)

Gambar senget benget aku shoot. hahaha~~

Gua layan shoot Black and White jerk.

Pehh.. kenapa tiga jerk kali ko inai? Ko tiga line kew? gua tak beb.



Canon Power shoot

Chubby

Gua masih belom terpikir lagi nak kawin beb.


*sesundal- kesemua gambar ini kelihatan bintik-bintik, kebanyakannya kesilapan gua, menyalah guna gear, ISO lari dan setting focus macam sial.

1 comment:

  1. achaaaa... menanges ye sparuh pic terdelete? haha. meh nak borak jap ade hal ngan lu.

    ReplyDelete