Saturday, May 30, 2009

kisah dua minggu lepas part 1

Dua minggu lepas..

Hari gua mengistiharkan perang terhadap buku-buku module yang gua belajar selama ini.
selama seminggu pertama sebelum peperangan meletus gua telah ulang alik dari shah alam ke klang semata2 ingin mengulangkaji pelajaran bersama kawan-kawan, atau kata manis "study group".

Sebelum ni perancangan ingin belajar di sekitar sek 7 di restoran mudah dan cepat. Mc' Donals.. tetapi takut focus terhadap pembelajaran tergangu, di sebab kan banyak sangat gadis-gadis uitm yg juga study di situ, maka cadangan itu di tolak sebulat suara oleh pihak-pihak yang kaki kuat mengorat.


Gua cuma mengambil dua "paper exam" kali ini. Matematik jurusan 5 dengan Tenknologi Bahan 2. Melihat dua subject tersebut umpama menolak dua bijik kerata kebal yang kehabisan minyak ke steyen pum.

Bagi gua kali ne ia betol-betol menguji ketahan mental,rohani dan nafsu gua. Trima kasih pada rakan-rakan yang sudi mencurah ilmu yang tak seberapa sambil menghisap rokok di calss, umpama class tu mak bapak kita yang punya.



Gambar ini di ambil secara 'canndi' bukan paksaan. Gua waktu ini tengah menerangkan satu formula matematik yang agak berliku penggiraannya.

1 comment: