Saturday, May 30, 2009

kisah dua minggu lepas part 2

Bagaikan melepaskan tahi yang terpendam di dalam perut
kepuasan dan keamanan milik bersama..

ini yang mampu gua bayangkan, saat-saat tamatnya peperangan selama seminggu. Berakhir dengan gembiranya, walaupun ada sedikit sangsi tentang jawapan yang ditulis pada paper. Bagi gua kalau benda dah berlaku, jangan diugkit dan dikenang. Nanti tak boleh tido jawapannya.

Tamat peperangan gua serta rakan-rakan yang seksi tubuh badan, telah membuat perancangan meraikannya di sebuah taman tema yang hanya bermodalkan RM seringgit. Di Gabai berdekatan sungai congkak.

Persiapan awal telah dibuat, sebelum menghadiri peperiksaan gua dan rakan-rakan telah 'stanby' alatan mandi. Gua yang agak malas cuma memakai boxer terlebih dahulu, dan membawa tuala kecil bagi proses pengeringan nanti.

Peperangan@peperiksaan habis pada pukul 10.15 pagi jumaat. Perbincangan kedua bagi mengumpul semua anggota di kedai mamak TTDI. Dapat juga merasa melihat gadis-gadis berbaju kurung yang juga baru saja tamat peperiksaan.

kumpulan gerakan terbahagi kepada dua. Gua hanya menumpang si Shahril yang akan tamat bujang dalam masa 3 minggu lagi. Group kedua di wakili Pejo dan sekutu2 budu nya. walalupun muka nampak ganas, pengemis dtang mintak duit pejo tetap hulur jugak. walaupun duit tak pernah cukup.

Kumpulan gua memang anggota yang baik, kami berhenti di IKBN dusun tua untuk solat jumaat, Shahril salah seorg penggajar di IKBN dusun tua walaupn dia nampak muda lagi.

Kumpulan kedua, gua target dia orang balik rumah sewa si Azrul. mungkin membuta dulu. Baru nak gerak ke Gabai pukul 3ptg nanti.

Akhirnya pertemuan di Gabai bermula. Gua dh pernah pegi gabai 2 tahun lepas dengan budak-budak vespa jadi gua tau apa yang cilaka pasal Gabai neh..

Tuuu dia tangga.
baru sepuloh hingga dua puloh anak tangga masing-masing dah tercungap-cugap, yang tak isap rokok pun 2x5.

Pesta muda mudi pun bermula setelah menjumpai. Tempat yang sesuai.. pejo juga menunjukan aksi-aksi ghairah, setelah dia separun "naked" semasa mengidupkan api utuk membakar sosej.





Suasana di bukit sekitar Ampang.. gua pun tak tahu, sebab ini adalah xtivity selepas mandi manda. Gua terlentok sekejap tup..tup..tup...dah sampai.

Gua dan rakan-rakan lain sempat membuat agenda Awie dan Erra Fazirah dalam film Sembilu.

No comments:

Post a Comment