Wednesday, May 6, 2009

Do you hate me?

setiap hari kita main sepak terajang..
setiap hari kita gelak ketawa..

satu malam..

gua sepak terlalu kuat..
terlalu mendalam..
terlalu sakit buat lu..


gua tahu, gua terover kali ini,
sepak gua yang kuat bukan bermaksud nak sakitkan lu,
tapi bagi lu celik kembali,
dan segar kembali kepada yang dulu.


gua memang sial dalam perkara-perkara itu,
sopan dan tidak beradap memang ada pada diri gua,
gua tahu yang gua perlukan lu untuk masa-masa tertentu,
lu perlukan gua jugak untuk waktu-waktu tertentu.


gua x nak sakitkan lu beb.,
apatah lagi nak bagi sepak terajang tu kepada hight power,
gua silap bersar pada kali ini beb,
gua tak tahu apa yg boleh digantikan dengan kesilapan kali neh.


Take ur time beb. kalau nk maafkan gua..
lu memamng patot marahkan gua pasl hal itu.

No comments:

Post a Comment