Tuesday, May 12, 2009

"Dasvidaniya - The best Goodbye Ever!"



Masuk kali neh dah kali ke -5 gua layan cerita hindustan "Dasvidaniya - The best Goodbye Ever!" sambil makan keropok ikan.

dan dah kali ke -5 jugak, mata gua ada macam habuk masuk dan ketawa sorang-sorang depan tv yang penuh bermakan.


Sinopsis.

"Lelaki berumur antara 30-35thn, yang menghidapai penyakit barah.Mempunyai jangka hayat selama 2 bulan sahaja. Secara sikologi, dia telah dihasut oleh bayang-bayang sendiri, dengan membuat 10 perkara yang diingini sebelom mati. bermula dari membeli kereta,berjumpa kwn,melancong, kisah cinta sehingga ke persaudaraan adik beradik."

Mungkin Movie ni dah lama keluar, gua jerk yang baru nak layan, lagi-lagi kalau ada promosi hebat kat Astro.


Dalam setiap kali gua layan movie ini, gua mesti bayangkan apa yang gua akan lakukan jika terjadi pada diri gua. Dan semestinya beli sejadah baru adalah motif yang pertama.


Jangan di fitnah menuduh gua ini layan hindustan, tapi kenyataan betol, kadang-kadang gua layan. Tapi penipu lor kalau lu orang cakap. "Sorry saya tak layan hindustan or tamil movie". Kita kan rakyat Malaysia..dan bukan Paraguey atau Siri Langka. Menggaku jerk la, demo jugok layan certa-cerita industan ne.. apo nak dimalu nya, betol tak ojang!

No comments:

Post a Comment