Thursday, January 1, 2009

Perkara yang pelik ketika ibu megandungkan aku.

1) Mak aku ingat aku ni anak perempuan jadi dia nak letak nama 'Rozana' sebab mak aku boleh terpengaruh dengan Amy Search dalam lagu 'Rozana'. nasib baik aku lahir jantina lelaki kalau perempuan mesti aku dah bosan sangat dengar lagu Search.

2) Mak aku mengidam nak makan itik gantung. tapi bukan jual kat kedai tomyam kew, kedai awe kelantan ker tapi kat kedai china. siap kena bungkus dengan surat kabar cina.. nasib baik arwah ayah aku tak pergi carik kalau tak mesti lahir-lahir jerk lehir aku dah macam itik tergantung..

3) Aku lahir 29hb Disember 1986. mak aku bagi tahu sepatutnya aku lahir dalam awal bulan Januari 1987. Tapi mungkin aku xcited sangat nak lihat dunia tu yang keluar awal tak sempat sambut kat hospital. Bidan mana entah sambut aku kat atas katil umah lama aku kat Kl taman Ikan Emas. Thanks makcik bidan kerana sambut saya dengan selamat dan mak saya pun selamat ketika melahirkan saya. (berapa banyak lah saya) moga tuhan mencucuri rahmat makcik. -Amin-

No comments:

Post a Comment