Friday, January 2, 2009

Jiwang kew?

Aku ada baca beberapa blog org dan ternyata blog mereka memang best gile funny dan penuh maklumat. Jika sesiapa terbaca blog aku ni mesti suspect aku jiwang karat. sbb kes bodoh aku pada tahun lepas.. (tepaksa pakai paper bag kat kepala bagi tidak dikenali wajah).. jadi aku nk gelak sekuat2 hati dulu sebelum ada beberapa pelawat ketawakan aku dan mengketegorikan aku beberapa perkara.

Antaranya:-

  1. Jiwang gila mamat neh!
  2. Nak buat kisah cinta pulakk kat dalam blog.
  3. Buat ayat simpati sebab lepas ni mesti ada girl-girl lain yang terpikat.
  4. Suuuuuuudahhhhh lah ( ayat bagi rakan2 aku ketika rasa menyampah)
  5. Poyolah! ( salah satu ejaan yang tak pernah ada dalam kamus dewan bahasa tapi semua org tahu)


Oonnkk2 (bunyi donkey not pig)

No comments:

Post a Comment