Monday, January 5, 2009

Mesin memutar masa...

'Doremon waaaaaaa' (dengan nada yang, sedih nobita mengadu masalah dia kt doremon selepas dibuli oleh Suneo dan Gaint)

kalau aku ada mesin masa lah.. aku nak patah balik masa aku study kt politeknik..
dan antara perkara-perkara yang aku akan ubahkan nya.

  1. Akan membeli 5 biji jam loceng yang mampu kejutkan aku bagun tido.
  2. Berpakaian kemas ala2 seorang akauntan bank yang berjaya.
  3. Mesti nak bagi pointer aku baik dari dulu.
  4. Berusaha bersikap sopan santun terhadap gadis2 di Polyteknik.
  5. Aku x akan sia2 kan 1st date aku dgn dia.. (huuuuu~~ )


Tapi itu hanya bila doremon mengeluar kan ' Alat...........' (isikan tempat kosong dengan benda-benda yang anda inginkan.) cth 'alat pengimbas kecil'


****************************************************

Doremon takut tikus

No comments:

Post a Comment