Friday, July 2, 2010

Temuduga.

Gua ada temuduga petang Jumaat dalam bidang 'Darftman' bukan 'Dark Vader'. Jadi gua memang tiada pengalaman dalam hal-hal keja tersebut. Tapi dah di beri peluang datang temuduga, jadi gua dah mulakan persedian awal.

Gua mula belajar dan menampar-namapr pipi sendiri bagi mengingatkan kembali apa yang gua telah belajar satu ketika dahulu mengenai 'Autocad'. Agak bengap juga pada awalnya, sebab kaitan hal-hal 'Autocad' dengan mesin kilang plastik jaraknya bagaikan Surabaya dari Kangpung Baru Subang.

3 hari awal gua dah mula cenderung bukak 'Tutorial Autocad'. Bagi salah satu insentif gua, dalam mengingatkan kembali teknik-teknik 'Autocad'. Laman-laman web prono gua dah tolak tepi umpama puasa dalam 2-3 hari. Walaupn video Luna maya dan Arel peterpen masih gua tak tengok-tengok lagi.

Pagi Jumaat gua balik kerja, kerana gua berkerja pada waktu malam. Temuduga gua dalam lingkungan 3.00petang. Jadi gua rasa gua nak belajar sekejap kemudian tido. Pukul 1.00petang gua akan bagun mandi dan terus pergi ke masjid dalam pemakaian baju ala-ala pegawai bank. Supaya gua boleh terus pegi ke temuduga, dalam keadaan suci.

Gua kesat taik mata gua, dan cuba melihat jam tangan merah gua dalam keadaaan bilik yang kelam tanpa cahaya yang menyuluh.

3.45 petang
.


Gua sambung tidur balik.

1 comment:

  1. Lu mmg azam kuat tp usaha tak berapa nak kuat lagi.. hahaha

    ReplyDelete