Friday, March 6, 2009

Spender Basah

Istilah Spender Basah dalam xtiviti kerja gua..

  1. Tiada masa untuk mengular semasa berkeja.
  2. Masa penghadaman makanan gua yang tidak sampai maksima.
  3. Dapat melabuhkan punggung di kerusi sekitar2-3 minit sahaja.
  4. Kekerapan mengeluarkan kata2 lucah pada mesin2 yang x bernyawa.
  5. Ruang masa untuk merokok terhad.
  6. Kekerapan sistem perkumbahan daripada peluh lebih dari biasa.
  7. Titik masa pergerakan gua seperti berlari 1000 meter berpagar.
  8. Komunikasi sesama rakan sekerja tidak bergutu lancar.
  9. Ganguan xtiviti angan2 gua semasa kerja terbantut.
  10. Acara karokey bersama rakan2 semasa kerja dibatalkan.


*Gua rasa, nak tukar bidang kerjaya gua ne lah.. lu org ada kerja kosong? gua nak jadi pegawai bank tak pun penggurus pemasaran barang2 kosmetik paling cibai pun tokey kedai basikal.

No comments:

Post a Comment