Tuesday, November 10, 2009

Niat yang tak berapa nak tulus macam izwan pilus.

Minda gua dah set, malam ni gua kena study dan buat sedikit report tambahan. Sebab final dan Persentiton final project dah nak sampai.

sampai rumah, gua terus mandi, jadi imam surau depan rumah, *yang ne gua tipu dan makan sebagai pengisi perut yang kesunyian. Habis semua tu, gua terus berlari dapatkan tilam nipis gua.

jamm 9.00pm, memang cun kalau gua ambik kesempatan tido sejam lebih ne dari mengambil kesempatan terhadap anak gadis orang. Jadi gua set alarm 10.30pm pada handpone Norkia gua yang sudah dalam jangkauan 3tahun, supaya gua boleh bagun dan buat tugasan yang gua rasa perlu di selesaikan.


**********************************************************************************


12.45AM..


Gua cuba bagun secara paksa, disebabkan perut gua dah start main kompang menandakan kelaparan. Dan gua rasa nak bagi anjing makan jea hanpone Norkia gua yang tak berkihdmat dengan baik, sebab satu bunyi alarm pun gua tak dengar.

Jadi gua teruskan niat yang telah dijanjikan sebelum tido tadi.


on si Laptop...


keluar gambar makcik window..


skrol mouse ke yahoo massenger..


masuk id dan pasword...


gua mula ayat2 gadis manis yang on9 pada waktu-waktu ini..



dan


Niat tulus gua nak buat assingment yang duedate akan tiba masih tidah menjadi.

No comments:

Post a Comment