Monday, August 9, 2010

Bercuti.

Kilang plastik buat rombongan bercuti ke Pulau Redang. Gua rasa pada waktu itu, sekurang-kurangnya gua kena pastikan sebanyak 5 kali ungkapan itu betol dari mulot HR gua. Baru gua boleh sembang kencang dengan orang kampung, yang gua akan lepak dan bersuka ria kat Pulau Redang secara percuma.

Lagi sembang kencang bila HR gua bagi tahu, yang budak-budak kilang plastik akan naik kapal terbang pergi Pulau Redang. Masa tu rupa gua dah lain, tak tahu mana gua perlu mengkategori muka gua. Nak letak muka bangga boleh gak, nak letak muka terharu pun boleh gak.

Jadi bila budak-budak kilang Plastik dah tahu pasal rombongan ne, jadi 3-4 hari sebelom bertolak kerja macam cilaka. Kepala otak dah pikir gadis-gadis pulau dengan penggalaman pertaman naik kapal terbang.

Gua dah buat beberapa rancangan yang agak menarik masa rombongan nanti. Mesti meriah suasana orang kepulauan Redang dengan kehadiran gua.

No comments:

Post a Comment