Wednesday, January 20, 2010

masa percuma.

Gua rasa sejak dah habis belajar ini, rasa masa terluang gua dah berlambak-lambak, masa tido gua boleh di tambah-tambah, masa nak mengonline cari jodoh dah boleh termuntah-muntah dan selebihnya memang gua menghadap depan TV dan lepak bersama rakan di bengkel.

Bila masa dah terbuang banyak, rasa membazir. Jadi banyak juga duit nak membazir bagi menghilangkan rasa pembaziran masa terluang. Mulalah nk bawak moto kecik pegi repay apa yag tak sepatutnya repay, mulalah nak guna duit isi minyak penuh lepas tu round satu Shah Alam dan Klang tanpa rodtax moto sambil nyani lagu Aril 'Menatap mata mu'.Mulalah juga buang tebiat, bila pagi-pagi dah keluar pegi layan wayang 'Adnan sempit' sorang-sorang sambil ketawa kuat, walhal ada gadis manis duduk kat kiri-kanan.

Balik rumah boleh sempat layan tido petang lepas solat asar, pehh.. gua rasa, memang syurga dunia gua hadapi waktu tu. Penuh dengan kenikmatan tanpa ganguan dari mana-mana pihak.

dan esok gua cuti lagi... pehh.. layan 'LEGON' pulak beb..

1 comment: