Thursday, January 7, 2010

Bergerak?

Dah masuk seminggu 2010, gua tak beranjak-anjak lagi, dengan rambot kembang,muka tido,makan malam, cermelang dalam merokok dan lewat sampai ke tempat kerja. Gua tak "mind set" lagi apa yang gua nak buat pada tahun ni, nak kawin kew? nak merompak kew? atau nak tukar jenama rokok murah?. Semua masih belom dalam perancangan lagi.

Sekarang gua mula sibuk nak isi-isi borang kerja kerajaan. Mula update 'resume' dalam 'jobStreet' dan mula nak menghabis kan duit beli barang-barang kemera. Maklumlah duit bonus gua masih dalah digit empat anggka. Kilang Plastik gua dah mula buat hal, gua dah kena masuk kerja hari minggu. Kalau dulu boleh gua bagi alasan ada kelas, sekarang gua nak bagi alasan apa? nak bagi alasan teman kan mak pegi pasar.

No comments:

Post a Comment