Tuesday, October 20, 2009

Tok sajen.

Balik dari Bombay gua terus tido atas tilam nipis gua, yang tak ada absober langsung. Nasib baik gua cuti lagi semalam. tak lah sakit pinggang macam hari2 nak bagun pergi kerja.

Setiap bulan gua rasa berberat hati nak bagi makan kat mesin HSBC kat Bukit Rajah. Jenis mesin yang tak kenal budi, kalau lambat sikit jea esok lusa dia mintak lebih dari biasa. Tak pernah nak kenal erti kenyang. Mana tak nya bulan2 gua kena suapkan dalam RM400 dalam mulut mesin. Perut gua apa nak isi? Biskut tiger pun sekarang gua dah muak nak makan. Nasib baik tinggal lagi dua bulan. lepas ne gua nak mengadap makan Spegeti hari-hari. Biskut tiger gua nak lupakan selamanya.


Balik dari bagi makan kat HSBC, gua singgah lepak minum kat kedai bos UITM. Layan tea 'o' suam, sambil tengok gusti. Masa gua datang 'Tok sajen' memang dah berada barisan utama di depan tv.


Gua sembang pum-pang dengan rakan2 lain, pasal kereta lah, gadis lah, bola lah, anak cik hamdan lah. Pasal gusti gua tak ambik port, banyak unsur penipuan.


"Ko orang nak tengok seluar dalam Siti Nurhaliza tak?" Tok sajen tiba-tiba bersuara, sebab gusti berehat iklan.

"Seluar dalam? kat mana" rakan gua sepintas lalu sambut soalan Tok sajen.

"Ko terbalikan TV tu nanti kainnya terlondeh lah" - Tok sajen jawab sambil gelak tak ikhlas.

"Tok sajen boleh masuk raja lawak ni"
- Gua sambut laju. Dalam meja gua, ada lebih kurang 5 orang rakan. Secara automatic, lima-limanya ketawa jenis tak sopan lagsung.


5 lawan 1


....................................................................


Tok sajen senyap...

4 comments:

  1. haha
    ape punya lucah tok sajen nih!
    ish!
    huhu
    hey nape nanti mkn spagheti plak tade mkn biskut tiger dah?
    wah menang loteri ke pe?
    huhu!
    btw thanx lah u..psl tue.
    eit i sampai skarang tatau nak panggil u ape..
    hee

    ReplyDelete
  2. Vanilla-hahaha~~ knp makan spegeti? sbb gua dah tak payah bagi makan kt mesin HSBC.

    nama? erkkk... YUDER (muncungkan mulot anda)

    ReplyDelete
  3. gua pun selalu kena kasik makan itu HSBC. hanjeng sungguh bank cilake.

    ReplyDelete