Friday, August 7, 2009

Demam.


Semalam gua dah bagun lewat pegi keja. walaupun dh mmg gua hari-hari lambat. Tapi pagi tu gua lain sikit, sarung 3helai baju + jaket. Gua rasa pagi tu dah start musim salji sebab tu gua dah stanby pakai baju tebal-tebal. Sampai tempat keja, suhu badan gua makin tak stabil, sekjap ok sekejap sejuk. Layan nasik lemak ayam pun tak berselera, 2-3 suap gua dah rasa loya. Rugi duit gua RM3.20sen.

Dalam hati gua, ni peluang gua ambik MC. Lalu gua gerak pergi klinik berhampiran, buat pemeriksaan. Hati gunda gulana pulak, doktor bagi penjelasan pasal H1N1. Pehh setakat ini baru ada 11 org yg maut tak kan gua yang ke 12. Astargfirullah..
Jauah kan lah...

gua dapat mc 2 ari. ubat tahan sakit,ubat batuk dan antibaotik.

doktor suggest gua togak air 100plus sebanyak mana yang mampu.

dan pagi ini.. demam gua kelihatan makin kurang.




Doctor lihat gua togak 100plus




No comments:

Post a Comment