Wednesday, February 25, 2009

Forum Perdana.

Gua agak pening + nasib yang kurang baik dalam seminggu ne. Banyak masalah tiba2 nk punch kat kepala gua ne. laptob gua yg kene virus,assingment yang sangkut,kuiz gua x buat lagi,tido lena gua x seperti dahulu..

Adooi.. kalau gua nak bunuh diri mesti si 'jude' pangkah gile2.. sbb dia mmg fuck org yg nk bunuh diri.Tapi gua x lah pikir sampai mcm tu, x guna lah gua belajar sek.agama masa kecik2 dulu.

Gua bukan nak 'merenggek' pasal masalah gua dlm blog neh. Kalau gua merenggek pun, apa gua peduli? dah ne blog gua..suka hati gua nak ckp apa..hahaha~~

Gua agak tension sejak 2-3 ari neh.Sampai selera gua kat nasik pun dh x ada..Gua ingat nak bagi naik berat badan ,tapi makin kurus adalah.

Tapi tension gua semakin susut.. laptob gua sudah beroperasi semula dan tido gua terlebih had.Cuma assingment gua jerk yang tersangkot lagi neh. Nasib baik 'sumbit' minggu depan..


*ada sesiapa sukerelawan yang sudi siapkan assingment gua neh? sila 'PM' gua kat khairul_hazwan@yahoo.com

No comments:

Post a Comment