Friday, February 6, 2009

Bila dapur bukan satu jajahan.

Disebabkn result PMR gua bebal, gua suruh mak gua apply kn gua sek.vokasional dalam bidang katering.. sbb masa dan waktu itu gua agak gemar dalam bidang memasak2 neh..
bila dh dapat gua kene tolak dgn rasa dukacitanya..sbb kt sek tu x ada asrama lelaki.. sbb masa batch gua hanya 11 jantan jerk yang terpilih yang lain awek2 yang nak jd suri rumah bila dah habis SPM.
gua punya furst masa tu x dapat pegi, gua bakar surat panggilan tu.. shit..

errkk.. gua marah sbb x dapat nk ushar awek kt sana kew, ataw niat tulus gua nk belajar terlepas?


Di sebab kan gua x dapat belajar memasak ne lah hasilnya..

sejak dari azali bab2 goreng telur gua memang kantoi.

lu orang ada selera kew nak makan? gua selamba sbb gua dah lapor.


p/s jika ingin tahu resepi ini sila lah privet mesg kt gua. jgn segan beb..

4 comments: