Sunday, April 25, 2010

Sudah berhabuk

Kalau lah page blog gua ni, ditulis atas bukur lejar tiga baris sekolah rendah. Gua rasa mesti dah berhabuk dan siap ada bekas telur anak lipas baru menetas.

Dah lama gua tak update blog luahan hati pungung ke pungung gua ne. Pasal kerjaya, rukun tetangga, tipu-menipu dan kes-kes tak puas hati. Kadang-kadang penyakit pelupa dah mula menguasai badan gua. contohnya. masa atas moto nak balik rumah macam-macam gua terpikir nak taip kat blog. Tapi bila sampai rumah secara siriknya benda tu terus hilang. Yang gua tahu, gua terjaga dari kerusi panjang sebab perut lapar. Memang misteri sungguh... yea sungguh misteri.


Gua pun sibuk dengan 'career' gua sebagai perkerja kilang yang dalam level 'B' , Hari-hari kena pulun kerja lebih masa. Esok tengok muka member A, esok juga tengok muka member A jugak. kira hari-hari muka yang sama. Dah naik boring jugak tengok muka member-member yang satu level dengan gua. Rasa dah malas nak kerja kat kilang plastik.

Dan masa sekarang gua taip blog ne pun gua tengah kerja. Hari Ahad pulak tu, nasib baik gua tak ada gadis manis lagi, kalau tah dah lama dorang mintak cerai dekat gua. Memang nasib gua lah, kerja kat tempat tak ada gadis. nasib baik akak cleaner tu dah kawin kalau tak dah lama gua susun ayat manis ajak dating kat dalam kilang.

No comments:

Post a Comment