Saturday, September 5, 2009

Puasa ke 23

Tenet......tenet... "Khairul hari ini aku MC bagi tahu kat bos"


Rakan sepasukan memberi pesanan ringkas. Memang cukup ringkas..
Ingat gua ne tido sebantal dengan bos gua ke. Nak messg tak datang pagi-pagi ni, gua baru nak gerak pegi keja. "Titel" lambat memang gua dah pegang sejak 2 bulan berturut-turut ne.


Tak ada maknanya gua nak ambik "port" pasal kenyataan tersebut.


Setiba sampai ke lokasi kerja, kelihatan ramai sepasukan kerja yang tidak hadir.


Dan gua sedar, gua patut ambik berat pasal messg pagi tadi. Kalau gua tahu "gini gamaknya"
dah tentu gua sambung dating dengan Lisa Surianti dalam mimpi gua tadi.


Dah lah puasa, nak menjalankan tugas kakikukutangan dah lah tak cukup. Taw lah hampir 90% kerja-kerja dijalankan oleh robot yang tak bertawliah. Tapi kerja tetap kerja, takkan gua nak jadi buruh kasar peluh membasahi badan pada hari ini.


gua puasa beb..


3.00ptg


Jam "phone" gua berbunyi menandakan lagi setegah jam masa pulang ke rumah.



Sejak gua potong rambot ni, memang selesa tido.walaupun dibelakang "crontol panel".

No comments:

Post a Comment