Saturday, September 5, 2009

Gua benci rasa ini.

Pagi ni gua bagun tido, walaupun ada lagi 8 jam sebelum gua pegi ke kelas "part time" gua. Tapi kelopak mata gua ne, segar macam baru lepas mandi air sejuk perigi.

Gua cuba sambung lelapkan mata.. Si kelopak mata, memang tak ada rasa nak bertoleransi langsung terhadap gua. Gua tak berjaya nak tido balik.


5 minit pertama gua ushar syiling rumah gua.. dari dulu, warna putih,mungkin raya ni nak tembak "color" merah ke, jingga ke baru meriah..


10 minit gua rasa lain macam sejuknya. Gua dah boleh dengar degupan jantung gua mengepam dah macam isi angin tayar padar kadar 32 bar.



15 minit, gua capai hanset gua. Tengok tak ada satu messg ataw "miss call"dari mana-mana pihak.



Tak ada ke gadis-gadis manis nak "call" gua hari ini. Nak bertanyakan apa xtivity gua hari ini?,sihat ke tak?,puasa ke tak?,lena ke tak tido malam tadi?.. dan macam- macam lagi ke.. tak..


cibai lah!


ne yang gua malas nak bagun pagi-pagi neh.





No comments:

Post a Comment