Tuesday, July 21, 2009

Lama-lama terpaksa layan jugak.

Setiap Isnin sampai Jumaat, dari pukul 11mlm sampai 12mlm, gua tak ada peluang langsung nak sentuh remote Astro. Kalau dapat pun boleh tekan info jerk, nak tukar chanel layan comform kena maki dengan mak dan nenek gua.

Start Astro umpan citer-citer indonesia, peluang gua nak tgk documentari dan gosip2 artis tak ada peluang lagsung.Tak kan nak beli majalah mangga? baik gua beli dunhill 14 ada gak manfaatnya.
Nak cakap gua ne dari keturunan indonesia, tak ada pulak ilmu batin dan halus2 atok gua bagi, yang ada pun almari zaman jepun. Itu pun dah nak reput, nenek gua pun dah oder almari baru nak tukar almari lama tu.

dari cerita "Puteri Terbuang", lepastu "INTAN" sekarang "Sekar"

Mula-mula gua tak ambik port sangat layan citer2 indon ne, tapi dah sampai mak gua, layan internet tgk kt youtube apa kes?


Gua tak ambik port lagsung citer-citer indon tu. Terpaksa tengok adalah..tapi sampai satu tahap adik gua tukar chanel. Tiba-tiba gua sound adik gua, tukar balik citer indon tu, sebab gua tengah kushuk layan..


betol beb gua tengak kushuk layan.

sampai mata gua berkaca2 kalau ada agenda-agenda sedih.


"ASTAGHFIRULLAH.."


gua layan citer indonesia pulak.



1 comment:

  1. chaaaa wa ade kat jakarta neh. bawak diri. jaukan? ahahahahha.

    ReplyDelete