Friday, June 5, 2009

kisah sabtu lepas

Gua bagun tepat kul 3.00 ptg masa tu. Di sebabkan gua sudah lama tak merasa nikmat tido pada hari-hari cuti, gua mengambil kesempatan 'clim' balik apa yang gua sangkut selama gua memanjang pegi kelas pada cuti-cuti hujung minggu.

Melihat tiada sapa mengunakan perkhidmatan tandas rumah gua, kali ne gua mandi sambil beriramakan lagu Yuna, yang asik bermain dalam telinga gua.

Mandian gua kali ne memang selesa, sudah berminggu meninggalkan shower, shamp0o dan sabun2 badan akhirrnya. Gua dapat merasainya semula. Kali ne gua samak sekali satu badan gua, kot-kot masa gua tido tadi ada mimpi best ke, sampai tak perasan gua dah basah.

Gua bersiap sedia pergi Shah Alam petang ne. Sebab nak beli buku blog KACIP by Pipiyapong. Pasal start saja gua main blog ne, gua dah baca semua kisah dia dalam hilangpunca.blogsopt. walaupun gua dah lambat nak follow up blog hilangpunca. gua tetap baca balik entry-entry yang sudah bertahun.

Gua angkut senjata canon gua. check sel kering kasi full, gua gegas ke Shah Alam guna motor adik gua. Yamaha Novo baru ada market beb.

Kasi angkat buku kacip satu, layan dengar orang berpuisi, layan jus apple kat kedai kawan gua. shoot gambar gadis-gadis manis. nak masuk magrib gua gegas balik. Takut nanti mak gua tanya banyak soal dah solat magrib kew belom.



KACIP BY PIPIYAPONG

KUNCUP

Malaysia ku!

Gadis Vintage



Sampai sekarang gua tak khatam lagi buku KACIP. Sebab gua dah mula sibuk memajukan kilang gua, yang tengah pulun keje sampai 12jam.

No comments:

Post a Comment