Friday, June 19, 2009

Catatan kembara ke bentong part 2

Jam kat tangan gua sudah hampir pukul 6ptg.

Cilaka punya "driver bus" memandu dengan penuh displin dan jujur. lampu merah pown nakberhenti jugak.
Tak pasal2 gua dah terlepas train comuter ke Sentral tadi. Dah kene tunggu lagi setegah jam.. Cibaiii..

Adat, sambil tunggu sambil berasap. bakar rokok sebatang, pakai speck itam ala2 bettersweet. pandang kiri kanan. tegur Uncel yang sibuk tgk jam dari tadi.

gua: Uncel baru balik keja ka?
Uncel : tak baru balik meeting..

(gua tgk dari teliti dressup uncel itu)

gua:Bisnens apa uncel?
Uncel : (Senyum sambil selup poket depan)

Uncel: Ni dia bisnus uncel.
gua: Owh.. (cilaka ini bukan bisnes ini MLM)

malas gua nak ckp pasl benda ne.. tapi yang pelik benda kertas serupa kad kredit atau pown mycard boleh di jadikan ubat..

dah serupa program Tv "Bileved or not" maw tgk kat sini. www.Ads4bucks.com


Tapi satu ayat uncel yang gua tak boleh lupa.

Uncel : Ini bisnes perempuan muda bnyak masuk, semua lawa-lawa. lu boleh tackel sornag kalau mau...




gua dapat menepis godaan nafsu itu dengan amat payah.

No comments:

Post a Comment