Tuesday, December 30, 2008

Satu hari bersama Birthday boy...


Yup..
semalam birthday aku.. so pagi2 agak blur sgt2! teringat DIA yg telah jnji nk sambut sama2 dgn aku.. lalalala~~

dah2.. pagi ne aku bagun kul 11pg so niat aku nk kemas bilik aku yang agak serabut umpama 3buah tongkang pecah sebab langgar batu karang kt tengah2 laut..hahahaha~~


tongkang pecah!

keadaan yang menggerikan!

barang-barang penumpang berselerak (hahaha)

kerja-kerja mengemas bilik aku ne di bantu oleh anak2 sedara aku neh menggikut shift..hehehe~~ walaupun x ada upah dia org agak sedih tgk pak sedara dorg ne kemas sorg2 so dorg sukeralanya membantu. tq2.


trima kasih bantuan korg kt pak sedara korg yg pemalas lah neh..

Banyak gak barang2 khazanah aku mcm beg,buku ,baju mcm2 lg.. so ada terlintas kt kepala aku kt mana harus aku letak semua barang2 neh? so satu je pkara yg senang dan mudah, bg kt anak2 yatim. are2 tempat kejew aku tu ada satu badan amal bagi anak2 yatim "ASRAMA PEYAKIN". so aku rasa nk buat kerja amal pada hari jadi aku tu.. sbb hari jadi aku tu betol2 jatuh pada AWAL MUHARAM ke 1430.

Asrama Penyakin Klang!


Trima kasih kpd mak aku,kerana membenarkan aku pinjam kancil Vtec ny utk kerja2 penghantaran.


sebahagian kecil barang yang nk di bagi ( benda besi tu bukan nk bagi itu tuk buang sebenarnya)

x semua barang aku bagi kt umah "ASRAMA PEYAKIN" selebihnya aku jual kt kedai terpakai mcm pasar karat lah.. aku tolak 4 jenis beg termasuk satu beng mak aku. sebuah seterika x tahu lah tahun bila, printer canon zaman2 BJC. (dua colur je) dgn mesin taip canon eletronic. tapi hasilny betol2 hmpa.. printer canon dgan iron nasional tu x laku sbb dh x guna lagi.. mesin taip canon tu pulak kantoi sebab x ada ink dia dh. so yang dapat tolak beg2 tu lah.. dapat rm5 inggit.. blh lah dari menyemak kt bilik aku.. iron dgn printer aku bg free kt dia. mesin taip tu aku bwk balik kt umah, kot2 ada ink dia kot.

On dway balik perot rasa lapar.. singgah kt pizza hut. layan piza wakiki dgn soup ny.. alah one person bawu rm9.25 sen.. hehehe~~

kek x ada, pizza je lah... (sob2 mkn sorg2 je)

balik makan sambung balik mengemas.. hehehe~~ sampai aku penat. nk tido je selsema aku dtg.. asik kena habuk jek dari pagi sampai mlm.. lalalala~~

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

2 comments:

  1. Happy Belated Birthday to you.
    Kesian aku baca entry ko.hahaha.
    Walaupun xkenal aku still wish happy belated birthday kat ko la

    ReplyDelete